.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مديران استاني گيلان چگونه انتخاب مي‌شوند؟
دبير شوراي اطلاع‌رساني استانداري :مديران استاني فقط با نظر وزير مربوطه و استاندار تعيين مي‌شوند. نماينده مردم رشت در مجلس: جابه‌جايي مديران استاني بايد با نظر نمايندگان مجلس انجام شود...
مديران استاني گيلان چگونه انتخاب مي‌شوند؟

دبير شوراي اطلاع‌رساني استانداري گيلان در واكنش به مصاحبه اخير نماينده مردم رشت در مجلس اعلام كرد: مديران استاني فقط با نظر وزير مربوطه و استاندار تعيين مي‌شوند.

علي پورحسن افزود: در پاسخ به سخنان حسن تاميني نماينده مردم رشت در مجلس كه در مصاحبه اخير خود با خبرگزاري فارس عنوان كرده بود «مديران استاني با نظر مجمع نمايندگان تعيين مي‌شوند» اعلام مي‌كنيم طبق قانون و همچنين عرف، مديران استاني هميشه با نظر استاندار و تاييد وزير مربوطه انتخاب شده و مي‌شوند.
وي تصريح كرد: اگرچه در تعيين و انتخاب مديران تلاش مي‌شود نظرات آحاد موثر و حقوقي ذي‌ربط از جمله نمايندگان نيز لحاظ شود ولي تعيين و انتخاب مديران استاني از اختيارات استاندار و وزرا است.
پورحسن اضافه كرد: در انتخاب مدير استاني از بين چند گزينه پيشنهادي، كسي كه از لحاظ تعهد، تخصص، سابقه فعاليت اجرايي و توانايي‌هاي فردي و ديگر موارد مناسب‌تر باشد برگزيده و انتخاب مي‌شود.

ازسوي ديگر:نماينده مردم رشت در مجلس ‌گفت: بر اساس بخشنامه وزارت كشور جابه‌جايي مديران استاني بايد با نظر نمايندگان مجلس انجام شود.

حسن تاميني در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت در پاسخ به واكنش دبير شوراي اطلاع رساني استانداري گيلان كه از طريق اين خبرگزاري اعلام كرده بود ‌«‌جابه‌جايي مديران استاني تنها با نظر وزير مربوطه و استاندار‌ صورت مي‌گيرد»، افزود:‌ ما هيچ ادعايي نداريم كه عزل و نصب‌هاي مديران بايد با نظر قطعي نمايندگان باشد، اما اين موضوع بخشنامه‌اي از طرف وزارت كشور است كه هر گونه جابه‌جايي مديران استاني بايد با هماهنگي نمايندگان انجام شود تا نمايندگان به نوعي در جريان عزل و نصب‌ها باشند و نظر بدهند.
وي تاكيد كرد: ما نظر خود را اعلام نكرديم بلكه بخشنامه وزارت كشور را گفتيم و به آن استناد كرديم، حال نمي‌دانم چرا مسئولان استاني نسبت به اين مسئله حساسيت نشان مي‌دهند و آن را بزرگ مي‌كنند و نظري غير از اين بخشنامه دارند.
نماينده مردم رشت در مجلس تصريح كرد: بخشنامه وزارت كشور براي همه مسئولان استان‌ها از جمله استاندار ‌گيلان نيز ارسال شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.